Keskustelu

alan kolmas miesYHTEIKUNNAN REMONTTILIIKE KÄYNTIIN14.11.2021 20.16
Eilen se havaittiin pääkaupunkiseudullakin, että bensan hinta ylitti 2 EUR/litra.

Bensan kohdalla kipuraja on siis jo ylitetty.

ENOUGH IS ENOUGH!!!!

Bensan hinta ei ole itsestään noussut.

Hinta on noussut siksi, että KORONA SANNAN HALLITUS ja muut ILMASTOHYSTERIAA HYVÄKSI KÄYTTÄVÄT YHTEISKUNNAN TUHOAMISEEN TÄHTÄÄVÄT AKITIVISTIT OVAT LÄHTENEET YLTIÖLIBERAALIN LAINSÄÄDÄNNÖN KEINOIN (PUUTTUVA PERUSTUSLAKI TUOMIOISTUIN) TUOHOMAAN ELÄKELÄISTEN JA TAVALLISTEN AUTOILIJOIDEN ELÄMÄN.

Bensan hinnan korotusten todellinen syy on Suomen tähtiteellinen verotus, jonka avulla nykyään autoilijoilta joka vuosi siirretään valtion kassaan kaikkiaan noin 8.5 miljardia EUR:a, josta pelkkä polttoaineisiin kohdistuva vero ARVONLISÄVERO mukaan lukien on ainakin 4.5 miljardia EUR:a.

Näiden yhteiskunnan vihollisten ainoa tavoite on tehdä tavallisista autoilijoista ja eläkeläisistä toisen luokan kansalaisia, jotka laitetaan maksamaan GLASGOWSSA esiintyvien EKOKAPINALLISTEN UTOPIAMAAILMA.

Kysymys on samasta kommunistisesta ilmiöstä, joka jo onnistuttiin kertaalleen lakkauttamaan, kun ns. KYLMÄ SOTA SAATIIN LOPPUMAAN RONALD REAGANIN TOIMESTA NS. TÄHTIEN SODAN JULISTUKSEN AVULLA.

Kommunismi on kuitenkin kuin syöpä, josta pääsee yleensä eroon vain radikaalin leikkauksen avulla. Tätä leikkausta kutsutaan SECTIO AUREAKSI eli KULTAISEKSI LEIKKAUKSEKSI.

NEUVOSTOLIITON kohdalla kommunismin KULTAINEN LEIKKAUS johti Venäjän kansantalouden kohdalla yli 50%:n laskuun.

Kommunistisen järjestelmän romahdettua Venäjän bruttokansantuote (BKT) vuonna 1991 vertautui Suomen BKT:hen seuraavasti:

□ Venäjä BKT 518.0 milj. USD
□ Suomi BKT 128.2 milj. USD

Kun ottaa huomioon, että Venäjän asukasluku oli tuolloin n. 144 milj. ja Suomen vain n. 5.4 milj., niin niistä luvuista voi päätellä millainen PAPERITIIKERI kommunistinen valtio todellisuudessa voi olla.

Ei ole mitään epäselvyyttä, millaisia ympäristötuhoja NEUVOSTOLIITOSSAKIN kommunismin aikana tehtiin.

Neuvostoliiton aikaisista ympäristötuhoista saa jonkun käsityksen, kun todetaan seuraavat mittasuhteet:

□ Neuvostoliiton pinta-ala 22 402 200 km2
□ Venäjän pinta-ala 17 075 400 km2
□ Kiinan pinta-ala 9 596 960 km2
□ USA:n pinta-ala 9 831 000 km2
□ EU:n pinta-ala 4 272 000 km2
□ Suomen pinta-ala 338 449 km2

Kommunistinen aate on siis ollut maailman suurin ympäristön tuhoaja, joka käy ilmi, kun tarkastelee, millaista vahinkoa kyseinen utopia on aiheuttanut ensin NEUVOSTOLIITOSSA ja sen jälkeen KIINASSA.

Pelkästään pinta-aloja tarkastellen nähdään, että EU ja etenkin Suomi on kaikin tavoin vain sivusta seuraaja, kun puhutaan maailman ympäristö- tai ilmastoasioista.

KIINASTA NOUSI KUITENKIN UUSI KOMMUNISTINEN JÄRJESTELMÄ, joka on jo 100 vuotta kyykyttänyt koko muuta maailmaa poliittisesti, taloudellisesti, maapallon ympäristön osalta ja tietysti myös terveydellisesti etenkin vuodesta 2001 lähtien, kun Kiina hyväksyttiin YK:n WTO:n jäseneksi.

Kiina ei kuitenkaan ole missään tapauksessa toiminut edes WTO:n sääntöjen mukaisesti ja esim. lapsityövoiman käyttö tuotannossa on enemmän sääntö kuin poikkeus.

Sama on koskenut myös maan ympäristönormeja ja tuotannon ilmastopäästöjä.

Mitään epäselvyyttä ei tietysti ole myöskään siitä, että KORONAVIRUSKIN kehitettiin Kiinan Wuhanin sotilaslaboratoriossa.

Kiinan osuus maailman kaikista ilmastopäästöistäkin vuonna 2021 on peräti 21.5%, kun esim. Suomen vastaavien kokonaispäästöjen osuus on vain 0,12% - siis käytännössä ei mitään. Venäjänkin osuus maailman päästöistä on nykyään vain 4.6%.

Kiinan päästöt ovatkin nykyään jo yli kaksinkertaiset esim. USA:n päästöihin verrattuna, eikä sikäläiset päästöt ole lähivuosikymmeninä osoittamassa mitään laskun merkkejä, vaikka hienoja julistuksia tietysti tehdään. Kiinan muut ympäristöpäästöt ja luontokato ovat vielä sitten ihan oma lukunsa.

Oma lukunsa on vielä sitten Kiinan KORONA SEIKKAILUT, jotka ovat panneet koko maailman sekasorron valtaan.

Kiinassa kommunistinen meno on siis ollut vallassa jo noin 100 vuotta, joten on selvää, että sielläkin järjestelmä tulee nähtävästi romahtamaan lähimmän 10 vuoden sisään.

Kiinan ja USA:n bruttokansantuotteet (BKT) vertautuvat vuonna 2021 seuraavasti:

□ Kiina BKT 16 862.98 milj. USD
□ USA BKT 22 939.58 milj. USD

Kiinan ja USA:n asukasluvut ovat nykyään seuraavat:

□ Kiina 1 439.3 milj. asukasta
□ USA 331.0 milj. asukasta

Kiinan kommunistisen puolueen jäsenmäärä on suunnilleen 80 milj. asukasta, joten kommunistit edustavat vain erittäin pientä osaa koko Kiinan väestöstä.

Kun lisäksi otetaan huomioon se, että Kiinan väestöstä vain noin 60% asuu kaupungeissa ja maaseudulla asuvien ihmisten päiväpalkka on vain suunnilleen 1 USD päivässä ja maassa on kymmeniä uiguurien kaltaisia vähemmistöjä, niin ymmärtää hyvin, että kommunistinen KIINAKIN on vain NEUVOSTOLIITON kaltainen PAPERITIIKERI, jos Kiinan ulkomaankauppa syystä tai toisesta ajautuisi vaikeuksiin.

Maailman järjestyskin tulee olemaan kokonaan toinen, jos muutamassa vuodessa Kiinan kansantalous romahtaa NEUVOSTOLIITON tapaan yli 50%:lla.

Kun Glasgowssa on nyt tehty monenlaisia ILMASTOHYSTERIAAN liittyviä lupauksia ja julistuksia, niin niissäkään julistuksissa ei ole otettu huomioon edes sitä, että Kiinan päästöistäkin voi hävitä periaatteessa yli yön jopa 50% tai enemmän.

Tätäkin taustaa vasten Glasgown puheet ilmastopäästöistä ja 1.5 Celcius vaikuttavat käsittämättömiltä, koska Kiinan siirryttyä normaaliin markkinatalouteen maailman ilmastopäästötkin laskevat periaatteessa yhdessä yössä jopa ainakin 10% nykyiseltä tasolta, jolloin mitään ilmastopaniikkia ei tietenkään voi olla.

On kuitenkin selvää, että tällaiset isot KANSAINVÄLISET "PÖHINÄKOKOUKSET" INNOSTAVAT MYÖS PIENEN KANSAN EDUSTAJIA, JOTKA MIELELLÄÄN NOUSEVAT PODIUMILLE JULISTAMAAN TULEVAA MAAILMANLOPPUA JA SITÄ, KUINKA SUOMESSA JOUKKOJEN ETURINTAMASSA OLLAAN JOHDATTAMASSA MAAILMAN JOHTAVIA POLIITIKKOJA JA MEDIAA OIKEALLE TIELLE.

Meiltähän Glasgown kokoukseen osallistui maan kokoon nähden ehkä kaikkein suurin yli 40 edustajan valtuuskunta.

Valtuuskunnan johdossa oli itseoikeutetusti UNILUKKARI ja hänen vanavedessään Glasgown käytävillä marssi tietysti Suomesta VIHERPIPERTÄJIEN KRISTA MIKKONEN JA SUOMEN PÄÄNEUVOTTELIJA MARJO NUMMELIN seuraavasti:

"Ympäristö- ja ilmastoministeri Krista Mikkonen (vihr.) ja Suomen pääneuvottelija Marjo Nummelin ympäristöministeriöstä istuvat tiiviissä, valkoisessa neuvottelukopissa, joka on suoraan Senegalin huonetta vastapäätä. Puolan edustajat kokoustavat seinän takana. Pöydällä töröttää pieni Suomen lippu.

Neuvotteluiden tahti tiivistyy, kun Glasgown ilmastokokouksen päätökset pitäisi nuijia pöytään perjantai-iltaan mennessä.

Tänään keskiviikkona on julkaistu ensimmäinen versio kokouksen yleispäätöksestä. Tärkeintä olisi tiristää ilmastotoimien kunnianhimo sille tasolle, ettei maapallo kiehu vuosisadan loppuun mennessä.

Nummelinin mukaan puheenjohtajamaa Iso-Britannia koettaa saada valtiot pysymään tavoitteessa pitää ilmaston lämpeneminen alle 1,5 asteessa vuosisadan loppuun mennessä."

SUOMEN LÄHETYSTEN SANOMA OLI SELVÄ.

SUOMESSA ON PANTU ILMASTOASIOISSA ISO REMMI PÄÄLLE. MEILLÄ ON LÄHDETTY ENSIMMÄISENÄ MAAILMASSA KYYKYTTÄMÄÄN AUTOILIJOITA, ELÄKELÄISIÄ JA TIETYSTI MAATALOUS- JA METSÄTALOUDEN HARJOITTAJIA, jotka nykyajattelun ajattelun mukaan ovat pahimpia ihmisoikeuksien ja kansainvälisten sopimusten rikkojia.

Eläkeläisiähän Suomessa on kaikkiaan seuraavasti:

□ Kaikki eläkeläiset 1 617 561 kpl
□ Vanhuuseläke 1 397 155 kpl
□ Työkyvytömyyseläke 193 629 kpl
□ Maatalouden erityiseläke 8 409 kpl

Ajokortteja Suomessa oli 1.7.2021 kaikkiaan seuraavasti:

□ Henkilö- ja pakettiautot (B) 3 701 308 kpl
□ Sisältää BE-luokan yhdistelmäkortin 1 220 630 kpl
□ Kuorma-auto (C1 ja C) 770 089 kpl
□ Kuorma-aito ja yhdistelmä (C1E) 198 322 kpl
□ Linja-auto (D1 tai D) 51 570 kpl

Vuoden 2020 lopussa Suomessa oli henkilö-, paketti, kuorma- ja linja autoja rekisterissä kaikkiaan seuraavasti:

□ Henkilö- ja pakettiautot 2 748 448 kpl
□ Linja- ja kuorma-autot 94 691 kpl
□ Yhteensä 2 843 139 kpl

Käyttövoiman mukainen jaottelu:

□ Bensa-käyttöiset autot 1 916 887 kpl
□ Diesel-käyttöiset autot 853 593 kpl
□ Sähkökäyttöiset autot 9 704 kpl
□ Muu käyttövoima 62 955 kpl
□ Yhteensä 2 843 139 kpl

Ym. tilastojen mukaan voidaan olettaa, että Suomessa on suunnilleen 2 400 000 autoilijaa, jotka periaatteessa päivittäin ajaa jollakin em. autoista. Monilla autoilijoilla voi olla perheissä useampiakin rekisterissä olevia autoja, joten varsinaisia autoilijoita on huomattavasti vähemmän kuin Trafilla on rekisteröitynä autoja.

Joka tapauksessa on selvää, että em. autoilijat ovat siis jatkuvasti joutuneet lisääntyvässä määrin VIHERVASEMMISTOLAISTEN jatkuvien hyökkäysten kohteeksi.

Kun huomioidaan, että Suomessa 15-64 vuotiaista noin 65%:lla on nykyään ainakin henkilöauton ajokortti, niin nähtävästi n. 1 051 600 eläkeläiselläkin on myös vastaava ajokortti.

Kyseiset eläkeläiset ovat siis KÄRKIJOUKOISSA, kun kyseiset henkilöt, jotka ovat pakotettuja liikkumaan autoilla asioita hoitaessaan, joutuvat maksamaan SUOMESSA huippuunsa nostettuja jopa ns. HAITTAVEROIKSI mainittuja veroja.

Eläketurvakeskuksen tiedotteen mukaan eläkeläisten nykyiset bruttotulot ovat seuraavat:

□ Kaikki eläkkeensaajat 1 762 EUR/kk
□ Miespuoliset eläkkeensaajat 1 983 EUR/kk
□ Naispuoliset eläkkeensaajat 1 579 EUR/kk

Tunnettu tosiasia on, että työttömät ja eläkeläiset ovat myös niitä henkilöryhmiä, jotka pakosta joutuvat turvautumaan myös valtion ja kuntien toimesta jaettuihin sosiaalietuuksiin, joista keskeisiä ovat asumistuki ja toimeentulotuki.

Näiden tukien määrä näyttää myös olevan jatkuvasti kovassa kasvussa. Valtion vuoden 2022 tuloarvioesityksestä voidaan lukea em. tukien kehitys seuraavasti:

□ Asumistuki talousarviot
v. 2021 1 580 400 000 EUR
v. 2022 1 641 300 000 EUR

□ Perustoimeentulotuki talousarviota
v. 2021 768 800 000 EUR
v. 2022 742 300 000 EUR

□ Asumis- ja toimeentulotuki yhteensä
v. 2021 2 349 200 000 EUR
v. 2022 2 383 600 000 EUR

Asumistukea on taas maksettu KELAN tilastojen mukaan seuraavasti:

□ Yleinen asumistuki
v. 1990: 161.0 milj. EUR
v. 2019: 1 491.0 milj. EUR
tuen saajia 2019: 619 132 kpl
keskimääräinen tuki per ruokakunta 322.89 EUR/kk

□ Eläkkeensaajien asumistuki
v. 1990: 93.4 milj. EUR
v. 2019: 616.2 milj. EUR
tuen saajia 2019: 212 192 kpl
keskimääräinen tuki per henkilö 237.57 EUR/kk

THL:n toimeentulotilastojen tilastojen mukaan vuonna 2020 Suomessa oli toimeentulotuen saaneita henkilöitä kaikkiaan jo 464 234 kpl ja tukea saaneita kotitalouksia oli 310 884 kpl. Toimeentulotuen bruttomenot olivat 816.8 milj. EUR.

Vuonna 1980 toimeentulotuen saajia oli kaikkiaan 167 985 kpl, joten toimeentulotuen saajien lukumäärä on kasvanut 40 vuoden aikana 176%:lla.

Keskimääräinen toimeentulotuki oli vuonna 2020 146.62 EUR/kk.

Edellä on jo kerrottu, että nykyään autoilusta valtio kerää jo ainakin 8.5 miljardin EUR:n verotulot, niin tästä seuraa se, että jokainen ajokortinhaltijakin joutuu maksamaan autoiluun liittyviä veroja keskimäärin 3 541 EUR/vuosi.

Kuukautta kohden keskimääräinen autoilija maksaa siis autoon liittyviä veroja suunnilleen 295 EUR/kk.

Eläkkeensaajan asumistuki ja toimeentulotuki näyttää siis nousevan nykyään jo tasolle 338 EUR/kk (=237.57 + 146.62 = 338.19 EUR/kk).

Kun eläkkeensaajan kuukausieläke näyttää olevan nykyään vain 1 762 EUR/kk, niin tukien osuus voi nykyään olla jo lähes 22%%:n luokkaa eläkkeensaajan bruttotuloista.

Näiden kuitenkin vielä alustavien laskelmien perusteella näyttää selvältä, että esim. eläkeläisille hillittömän autoon liittyvän verotuksen johdosta haetusta toimeentulo- ja asumistuista johtuu 77%:sti korkeasta auton käyttöön liittyvästä ns. HAITTAVEROTUKSEKSIKIN kutsutuista veroista.

Eläkkeellä olevat autoilijat jäävät siis näiden autoiluun liittyvien HAITTAVEROIKSIKIN kutsuttujen verojen maksun johdosta lähes täysin tyhjätaskuiksi, koska joutuvat paikkaamaan asumis- ja toimeentulotukien avulla jatkuvasti kiristyvää talouttaan.

Mikäli polttoainesiin kohdistuva verotus kohtuullistetaan 60%:lla, niin autoilusta kerättyjen polttoaineiden verokertymä kohtuullistuu suunnilleen 107 EUR/kk ja tämän VEROREMONTTILIIKKEEN ansiosta eläkeläisten palkkojakin voidaan nostaa seuraavasti:

□ Kaikki eläkkeensaajat 1 762 EUR/kk + 107 EUR/kk = 1 969 EUR/kk (+ 6.1%)
□ Miespuoliset eläkkeensaajat 1 983 EUR/kk + 107 EUR/kk = 2 190 EUR/kk (+ 5.4%)
□ Naispuoliset eläkkeensaajat 1 579 EUR/kk +107 EUR/kk = 1 686 EUR/kk (+ 6.8%)

Suomessa HIMOVEROTUKSEN uhreiksi ovat siis joutuneet tietysti ensimmäisenä eläkeläiset ja kaikki autoilijat, jotka joutuvat syystä tai toisesta käyttämään polttomoottorikäyttöisiä autoja.

ON SIIS KORKEA AIKA PERUSTAA UUSI "YHTEISKUNNAN REMONTTIPUOLUE", JONKA PUOLUEOHJELMAAN KIRJATAAN JO ENSIMMÄISEEN LAUSEESEEN FOSSIILISTEN POLTTOAINEIDEN HINTAAN KOHDISTUVAN VEROTUKSEN SAATTAMINEN INHIMILLISELLE TASOLLE.

Karkeasti tarkastellen tämäkin alustava laskuharjoitus osoittaa, että eläkeläisten kohdallakin bruttotuloja voidaan näköjään nostaa välittömästi 5.8-6.8% eläkkeensaajista riippuen, mikä tietysti johtaa valtion osalta vastaavaan säästöön korkeiden toimeentulo- ja asumistukien osalta, jota yleisesti ottaenkin on pidetty ongelmallisina.

Tämänkin REMONTTILIIKKEEN kautta syntyvät talouden positiiviset ja dynaamiset vaikutukset ovat monikymmen kertaiset verrattuna esim. taannoin SAMMAKKO ANTIN lupaamaan VAPPUSATASEEN, jonka avulla Suomessa kuitenkin käynnistettiin koko kansantalouden SOSIALISOINTI- ja TASAPÄISYYSOHJELMA.

On helppo uskoa, että tällainen kansalaisten autoilun "YHTEISKUNNAN REMONTTILIIKE" saavuttaa helposti seuraavissa eduskuntavaaleissa ehdottoman enemmistön, koska tämän remonttiliikkeen äänestäjiä tulee olemaan vähintään miljoona eläkeläistä ja vähintään saman verran myös muita autoilevia äänestäjiä.

Sähköautoja Suomessa on rekisterissä vain noin 10 000 kpl, kun muilla polttoaineilla kulkevia autoja on rekisterissä lähes 2 800 000 kpl.

Täysjärkisille ihmisille on tällöin tietysti täysin selvää, että enemmistön ehdoilla tässä on mentävä eteenpäin.

Polttomoottoriautoilla ajavia rehellisiä autoilijoita kuppaamalla VIHERVASSARIEN YHTEISKUNNALLE HAITALLISIA UTOPIAOHJELMIA MEIDÄN EI OLE PAKKO RAHOITTAA!!!!

ENOUGH IS ENOUGH!!!

HARMAA MATTI näyttää myös lähteneen polttoaineiden verotuksen uudistukseen. Asiaa on tervehdittävä ilolla. HARMAA MATTI on tietysti tervetullut "YHTEISKUNNAN REMONTTILIIKKEEN" joukkojen jatkoksi.



Vastaa viestiketjuun

Otsikko:*
Viesti:*
Lähettäjä:*
Sähköpostiosoite:
Lähetä vastaukset sähköpostiini: